[1] ایمان، محمدتقی؛ نوشادی، محمودرضا (1390). «تحلیل محتوای کیفی»، دوفصلنامة پژوهش، س 3، ش 2، ص 15ـ44.
[2] بهار، مهری؛ زارع، مریم (1388). «سنخبندی مد در تهران: با تأکید بر نحوة پوشش زنان»، پژوهش زنان، دورة 7، ش3، ص 27ـ48.
[3] خورشیدیان، رائیکا؛ سوخکیان، هدایت و دیگران (1393). «نقش رسانهها در هدایت فرهنگ عمومی: بررسی موردی جریان مد در جامعه»، فصلنامة علمیپژوهشی رسانه و فرهنگ، س 4، ش، ص 73ـ89.
[4] دهخدا، علی (1377). لغتنامه، تهران: مؤسسة انتشارات و چاپ دانشگاه تهران.
[5] رئیسی، مهناز؛ شریفی، سعید؛ طغرایی، محمدتقی (1395). «شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر مصرف برندهای خارجی در صنعت مد لباس (مورد مطالعه: شهر اصفهان)»، فصلنامة علمیپژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، س 6، ش اول، ص 95ـ120.
[6] کیقبادی، مرضیه؛ فخرایی، مرضیه و دیگران (1387). از صنایع فرهنگی تا صنایع خلاق؛ مرور ادبیات موضوع، همراه با نگاهی به وضعیت صنایع فرهنگی در کشورهای پنج قارة جهان، قم: ادارة کل تبلیغات اسلامی.
[7] ناگهی، نسرین (1395). «بررسی مؤلفههای فرهنگی مؤثر بر تغییر الگوی پوشش زنان شهر تهران بین دهههای 1370 تا 1390»، پایاننامة دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات، دانشکدة مدیریت اقتصاد.
[8] محمدپور، احمد (1390). روش تحقیق کیفی؛ ضد روش 2، تهران: جامعهشناسان.
[9] معین، محمد (1371). فرهنگ فارسی، ج 3، تهران: امیرکبیر.
[10] Craik, Jennifer (2009). Fashion: the key concepts, New York: Berg.
[11] Cholachatpinyo, A.; Padgett, I.; Crocker, M.; Fletcher, B.(2002).“A conceptual model of the fashion process–part 2”, Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal, Vol. 6 Iss 1 PP 24 – 34.
[12] Hsieh, Hsiu-Fang and Sarah E.Shannon (2005). Tree Approaches to Qualitative Content Analysis, Qualitative Health Research.
[13] Hemphill, C. Scott & Suk, Jeannie (2009). “The Law, Culture, and Economics of Fashion”, Stanford Law Review, Vol. 61, No. 5, PP 1147-1199.
[14] Jama, Kaisa-Mari (2015). A Collective Case Study of Athletic Identity and Successful Injury Rehabilitation, Master’s Thesis in Sport and Exercise Psychology, Department of Sport Sciences, University of Jyväskylä.
[15] Joshi, Vineet (2014). Text Book on Fashion Studies Class XI, Delhi: Central Board of Secondary Education.
[16] Mahmoud Abbasi, Sana (2013). “The Fashion Cycle and Theories of Fashion”, Paripex-Indian Journal Of Research, Vol.2, No.9, PP 117-119.
[17] Manlow, Veronica (2008). Designing clothes: culture and organization of the fashion industry, New Brunswick: Transaction Publishers.
[18] McRobie, Angela (1997). “Bridging the Gap: Feminism, Fashion and Consumption”, Feminist Review, No. 55, Consuming Cultures, PP 73-89.
[19] Merriam, webster’s Ninth New collegiate Dictionary (1987). Massachusetts, U.S.A: Springfield.
[20] Pedroni, Marco (2013). From Production to Consumption: The Cultural Industry of Fashion, Oxford: Inter-Disciplinary Press.
[21] Pinto, Marcelo Machado Barbosa and de Souza, Yeda Swirski (2013). “From Garment to Fashion Production: An Analysis of the Evolution of the Apparel Industry in Brazil”, Brazilian Administration Review (BAR), Rio de Janeiro, V. 10, N. 3, PP 304-322.
[22] Reilly, Andrew (2014). Key concepts for the fashion industry, London: Bloomsbury.
[23] Scapp, Ron & Seitz, Brian (2010). Fashion statements: on style, appearance and reality, New York: Palgrave Macmillan.
[24] Schrank, Holly L. (1973). “Correlates of Fashion Leadership: Implications for Fashion Process Theory”, The Sociological Quarterly, Vol. 14, No. 4, PP 534-543.
[25] The UNCTAD Creative Economy Report (2008). New York: United Nations.
[26] The UNESCO (2007). Statistics On Cultural Industries; Framework for the Elaboration of National Data Capacity Building Projects, Bangkok: UNESCO Asia and Pacific Regional Bureau for Education.
[27] The UNESCO Framework For Cultural Statistics (FCS) (2009). Montreal: UNESCO Institute for Statistics.
[28] Vago, Steven (2003). Social change, New Jersey: Pearson Prentice Hall.