نشانه‌های اقناعی زنان تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات شفاهی الکترونیک و تاثیر بر قصد خرید کاربران

علیرضا حاتمی؛ سید مهدی شریفی؛ سمیه لبافی

دوره 14، شماره 4 ، دی 1401، ، صفحه 489-518

https://doi.org/10.22059/jwica.2022.344315.1797

چکیده
  ظهور شبکه‌های اجتماعی باعث تغییراتی در ابعاد مختلف زندگی بشر شده و بازاریابی نیز یکی از حوزه‌هایی است که تحت تاثیر قرار گرفته است. با پیدایش تاثیرگذارانی با قابلیت نفوذ و تاثیر روی دنبال‌کنندگان گسترده در شبکه‌های اجتماعی، علاقه برندها به بازاریابی تاثیرگذاران به سرعت در حال رشد است و امروزه برندها قسمت اعظمی از بودجه‌های تبلیغاتی ...  بیشتر