تأثیر رسانه‌‌ها بر کلیشه‌‌های جنسیتی در ورزش زنان

وجیهه جوانی؛ فرشته آقاجانی؛ مینا عالمی

دوره 14، شماره 1 ، فروردین 1401، ، صفحه 57-72

https://doi.org/10.22059/jwica.2022.332840.1701

چکیده
   چکیدهدر دنیای امروز، رسانه‌‌ها مهم‌‌ترین ابزار‌‌ انتقال پیام هستند که به طرق گوناگون در دسترس عموم مردم قرار دارند و سهم چشمگیری در میزان آگاهی مردم نسبت به موضوعات مختلف دارند؛ بنابراین، در پژوهش حاضر به مطالعۀ تأثیر رسانه‌‌ها بر کلیشه‌‌های جنسیتی در ورزش زنان پرداخته شده‌‌است. روش به‌کار گرفته برای تجزیه و تحلیل داده‌‌ها، ...  بیشتر